fredag 4. september 2009

For 500 kroner kjøpte jeg meg..

To tynne nattdrakter og en body. Var litt krise med nattdraktene siden han ikke har noen og ble litt dumt å sove i strømpis. Bodyen er digg og akkurat slik Morten vil ha dem, så derfor ble den også kjøpt inn :)

Jeg elsker disse mosaikk lys sakerne, har to stykker som er med lang "hals", men det er enda på loftet. Har ikke pakket ut noen ting som helst enda av pynt. Kjøpte også et lys til den.
Kurver! Jeg elsker kurver! De brune firkantete skal brukes på badet, da det er kaos i sminke saker og lignende. Den brune vil jeg bruke på kjøkkenet til all frukten. Billig og penere enn ei blank skål.

Brødting, nusselig sak! og matchende grytekluter :) Likte godt fargene. Kjøpte også seks lange helt vanlige glass.

Alt dette ble litt under 500 kroner.

1 kommentar:

  1. Mye fint! Den stripete bodyen tror jeg Isak har i rødt faktisk! Skal sjekke :-D


    Joda, har han den i rød! Men denne fargen var jo også kjempefin :-D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...