onsdag 11. november 2009

Fotoshoot.

Det står på dagens agenda. Resultatet av bildene kommer senere. SELV om jeg burde holde dem skjult fra omverden til de fantastiske julekortene fra lykkehuset kommer, dem som får kortene vil bli imponerte.

Vil DU ha et kort? send gjerne adressen din til mailen min. Er så koselig med gode ønsker til julen da! :)

I går kveld gikk jeg og Morten over på kriseplan T eller noe i den duren. Utstyrt med lommelykt dro vi opp på loftet og lette i fryseren. Det er håpløst med Morten. Det var helt umulig for han og holde lommelykten og fryse samtidig. Han hutret, hoppet og sprellet mens jeg var med hodet nedi fryseren og bannet lett. Vi fant mye spennende. Spør du Morten hva vi fant vil han mest sannsynlig bare huske "IIIIIIS".. Det blir karbonader på brødskiven hans en stund framover nå. Vi har kyllingfilét, pølser, koteletter og fiskegratenger.
Vi kan nesten vente til etter helgen for å handle. Hvis vi hadde en potethage iallefall. Vi fant også gulrotkake, snacks til i kveld! Godis lageret ble akkurat tomt her.
Gleder meg vilt til harryturen til Sverige i helgen. Da skal ost, kjøtt, julemust, brus og litt godis handles inn. Og jeg vil veldig gjerne tenne et bål. Kjempelyst!

Et av de få bildene av meg og Morten sammen. Bildet er fra ElgJam i begynnelsen av Oktober, jeg klarte ikke takke nei til Cognac og ble litt i overkant beruset.. Ville bare sove den bort, her midt i en eller annen skog på leting etter en hytte og sove i. Kjempefin kveld og vi ble vekt av noen SNILLE kompiser i seks tiden for litt mat, drikke og dype samtaler.. *sukk*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...