onsdag 25. november 2009

Jeg kunne gjerne hatt dette hver dag..

Pluss vaffler..(SJEKK gulerotkake muffinsene da!!)
Kostholdet er ikke det normale lengre.. En dag kan se litt ut som dette:
Frokost: Vann, brødskive med lammerull og rødbeter.
Lunsj: Masse vann, håper på å holde ut til middag..Noe chips, og et glass brus.
Middag: Kommer litt an på hva jeg blir servert (bortskjemt? ja!). I dag var det nachos. Var seriøst utslitt etter middagen.. må begynne å trene snart.
Kos/Kvelds: Kanskje litt mer brus? Hva enn jeg finner av usunt. I dag ble det for eksempel noen M og chillinøtter.. Litt vann. Appelsiner såklart. Helst tre men som regel to. Kanskje litt frokostblanding..

Heldigvis klarer vi/Morten/jeg å holde et sunt kosthold for David med faste mat tider. Den er varierende og han får mye frukt og grønt i løpet av dagen. Til kvelds i dag fikk han Småfolk sin økologiske frukt grøt. Den falt virkelig i smak og blir kanskje fast invetar i huset. Han fikk forresten vafler i bursdagen.. Jeg burde skamme meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...