lørdag 21. november 2009

Julegaven!

Klarte ikke å vente helt til Jul jeg da.. Han har allerede hatt mye glede av vognen sin. Følte han trengte den litt mer nå.. og babylekene blir ikke akkurat mindre baby aktig med tiden. Er kjempe gira på Brio for tiden. Det er jo så mye fint, og leker som tåler en støyt og mange år. Er heldigvis ikke så alt for lenge til bursdagen hans heller da, da kan jeg kjøpe mer til han!

I går var jeg sammen med Trude på New Moon.. for å være ærlig så var filmen hakket bedre enn første.. Men første filmen var helt forferdelig dårlig, og flau å se. Så alt i alt var den ikke spesielt bra! Med det er smak og behag. Jeg synes bare det er synd at de klarer å finne to idioter til hovedrollene.. jaja. Vi kjørte rundt overalt etterpå og plapret vilt om alt mulig rart. Det var deilig å være litt sosial igjen! :)
Prøvde å overtale henne til å invitere meg på kake i nærmeste framtid, vi får se.. Vil ha kake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...