torsdag 26. november 2009

Moteløven, shopping og øking!

Kanskje noen har lagt merke til noen forandringen i bloggen? Er noen småting igjen men yay takk Morten for hjelp! Den blir mer og mer meg nå synes jeg og da blir bloggingen mer morsom. Kom gjerne med tilbakemeldinger. Tenk hvor glad Morten blir da!

Men her har du altså meg..


Selveste Kari Traa lue. Skjønte det var noe siden den kostet flesk ;)


Åh men den er så evig verdt det! Jeg ser faktisk ut som DEN kjekkasen nå.

Det er morsomt at jeg vet hva jeg vil ha når jeg ser det. Problemet er at jeg blir en hylende fireåring hvis jeg ikke får det. Skjer heldigvis sjelden, og jeg kan hyle så mye jeg vil når jeg ser ting på dataen. Da er det jo nesten ingen som ser det uannsett.

Det blir ikke julekalender til David i år. Han er så liten og små saker har han ikke så veldig behov for eller glede av.. Kjøpte tre gaver. Nummrene er før søndagene i advent. Så han får sin første på søndagen som kommer :) Lurt?
Så måtte han bare få den Hinkel Pinkel dukken med engang da! Så liten og søt! Han hadde et uerstattelig smil da han fikk den til Drømmehagen på barnetv, og lekte og koste seg med den. De fire gavene kom på 500,- og det er vel der det ligger på når en lager en gave kalender tenker jeg.
Vent og se så ser du hva David får i pakke advent kalenderen sin ;)


David fikk denne herligheten også. Den skal være romjula's kosedress. Liten pepperkakemann.


Og denne pysjen. Digger rødt!


På rumpa. Kunne ikke stemt bedre på morgenen.




Leggings, 3 Hipsters, ny mascara fra Isadora (en av få som ikke tester på dyr!) og nok en neglakk :)


Her ser du resultatet av min første øking i strikking! Blir knallbra dette her! Har noen hindre til på veien men jeg smiler og tenker det blir morsomt!

Blir med dette dags skrytet.. Når gråter lillemann og jeg skal gå og trøste sammen med pappaen. Håper det ikke er ørene..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...