fredag 8. januar 2010

To pakker i posten.


Myk start av May B. Langhelle. Som Morten sa, min nye bibel. Venta lenge på den boka etter å ha lest mye godord om den. Så utrolig mye fint i den og jeg tror nesten jeg kommer til å strikke alt som er i den ;) Har kost meg halve dagen bare med å bla i den..



Morten har fått en ny dings! Bestilte den på et veldig bra Desember tilbud. Sony Ericsson W995. Kan se filmer og slikt på den, veldig bra kamera og lyd. Ser ut som om jeg kjøpte mobilen min litt for tidlig ;)

I dag har vi måkt snø. Det er fem/seks parkeringsplasser utenfor og inngangspartiet. Det tok sin tid og det snødde veldig. David syns det var stor stas og sitte i vogna i døråpningen å betrakte vårt slit. Var vel på tide at vi måkte litt vi også, kan jo ikke bare gå å håpe på at naboene skal gjøre det for oss.
Dro så til Kid og brukte tilgodelappen vår der. Ble to nye sengesett til lillegutt, en elgitar bamse (knis), laken til vår seng (endelig.. herregud de vi har er jo så hullete at jeg skjønner ikke hvorfor vi har dem på nesten) og det ble en nydelig knagg sak som skal få æresplass på badet. Det er fortsatt litt igjen på lappen, åh som jeg elsker salg!
Nå skal vi snart kose oss med Ringenes Herre - Atter en konge. Begynner å bli noen år siden sist nå (må også nevne at vi brukte hele 20kr på godterier i dag! Eek!).
Lærte meg også et snedig triks i felling i dag.. Kast, geniale!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...