tirsdag 6. april 2010

Tåkete syn og utevær.

Fått en slags irriterende irritasjon på øynene mine. Det har seg slik at jeg ser EKSTREMT dårlig uten linser og briller. Har minus 6 på øya hvis det sier deg noe. Linsene måtte ut. Og briller jeg knapt ser noe med på.. Jeg haterhaterhater å bruke briller, spesielt når alt blir så dust og oversikten forsvinner. Har hatt det slik noen dager nå, i morgen kommer penger på kontoen og linser skal hentes og en brillekontroll gjennomføres. Sett meg nødt til å bestille briller, så spent på hvor dyrt det faktisk blir. Når synet er så dårlig blir glassene så tykke (les; colabunnglass) at øynene kommer til å se store og rare ut. For en ekstra slant er det mulig å få litt tynnere glass og det blir ikke så forvrengt. Briller er noe jeg ikke bruker, men ser at hverdagen blir litt lettere med briller de første månedene etter babyen vår kommer. Med David så jeg så og si ingenting om natten for øya var inntørka og vonde!

Nok om det..
Har vært mye ute de siste dagene og bare kost oss siste del av påsken.

Den bleike huden min fikk hilse på sola :) Altanen ble vasket og fotball spilt..

Vi har spist middag ute tilogmed! Og David har hatt siste innspurt i snø-spising.

Nå leter jeg (vi) etter noen nye hagemøbler. Har ikke så veldig stor tumleplass og må nok se etter et lite bord og noen stoler, kanskje en liten benk. Ingenting kan være nært rekkverket når David skal være der ute.
Tips mottaes med takknemlighet! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...