torsdag 15. juli 2010

Putekontroll..?

I går var vi innom føden for å kontrollere puten. Jeg og Morten er veldig usikre på den (dumme) puta, og hvor mye bevegelsesfrihet hun faktisk skal ha i den.
To barnepleiere og en jordmor ble iallefall ganske enige med at puten så bra ut.. Virka ikke helt som om de hadde hundre prosent peiling.
Hun ble målt til størrelse 20, men de mente størrelsen 18 så bra ut.. Blir behandlingen effektiv nok da?! Selv om jeg er skeptisk ble jeg på en måte roa litt ned med tanke på puten, den sitter bra på.
Hun passer akkurat i Maxi Cosi setet sitt og Easywalker bagen med denne puten på, så skal ikke klage på at vi får brukt begge deler litt til?

Så ringer det fra sykehuset. Vi har fått time til ortoped i morgen..
Er det fordi damene på føden var usikre? Eller så de noe de ble bekymret over?
Uff er nervøs nå jeg..

2 kommentarer:

  1. Huff... Håper det bare er en rutinekontroll som de glemte å si ifra om :)

    Stor klem til deg, ikke godt å være bekymret.

    SvarSlett
  2. ååå herregud for en søt baby du har!! Nå vil jeg ha en liten baby igjen også!!



    Men tilbake til saken, hehe, jeg bruker malt i grøten, takk for tipset:) Det gjør en forskjell på smaken skal jeg si meg enig i:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...