fredag 27. august 2010

Bare TRE dager, klær og fristelser.


At mye skal planlegges når en skal reise bort er forståelig.
Lister er supert.
Men denne oppgaven og reisen virker umulig..
Hva trenger en når man skal være TO måneder borte?
Leiligheten vi skal bo på er innredet som ei normal leilighet med diverse nødvendigheter.
Resten må ta med oss..
Har tatt høyde for den lynende kjappe utviklingen hos Sofie. Behovet for utstyr i barnehagen etterhvert som været blir kaldere. Diverse utstyr og leker til dem, og ting som gjør hverdagen gladere (pc, garn, tv-serier, babygym, vippestol, bøker, gitar, ninkynonken osv).
Hva ellers? Det er jo ikke krise hvis noe blir gjenglemt sånn egentlig, det kan jo ettersendes eller erstattes.

Det som også er viktig er å få ordnet småting som skal gjøres i huset, så vi ikke kommer hjem til et sabla kaos.
Litt kaos har jeg godtatt for lenge siden, men vi er enda i pjusken form så det trengs litt omsorg her nå..
Det er faktisk umulig å ha hele leiligheten skinnende ren og ryddig. Får nesten "fnatt" av alle tingene vi har.. Er det virkelig nødvendig at det skal ligge saker overalt?!
Håper virkelig ikke besøket i dag ble skremt bort for godt (hihi).

I dag har jeg sortert arvet tøy! Evig takknemlig for alle klærne vi har fått/lånt/arvet.

Dette er bare fra størrelsen 68 og utover. Alle boksene er fylt til randen nesten med tøy, enda jeg har sortert ut og tatt bare det "fineste" som jeg vet jeg ønsker å bruke.

Selv om barna mine har alt de trenger og mer til når det gjelder tøy, sikler jeg på nytt i butikkene daglig. Det er ALT for mye fint som har kommet inn den siste tiden.
Prøver å unnskylde at de må ha litt nytt.
Litt blir til ukentlig nytt.
Mor burde skamme seg.
Det er tross alt bare ting, skjønner ikke hvorfor det tar så stor plass i hodet for tiden!

(Sparkjop har forresten halv pris på Janus krinkelull bodyene sine. Fire ventes i posten her! Men i store størrelser.. Får bare håpe jeg får plass i boksene.. ;))

2 kommentarer:

  1. Elsk bildet!!

    Lykke tel me siste dagan, dåkk e så flenk <3

    Tantepose ;)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Koselig at du er med i konkurransene mine - lykke til :) Jeg får heller ikke til å legge til nye følgere i dag... sikkert noe feil på blogger :)

    Nyt lørdagskvelden!

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...