mandag 23. august 2010

Er det galt av meg?

I går hadde vi to karer med hatt på besøk.
Den ene var broren min, den andre kompisen hans.
Nå har det seg slik at kompisen er snekker.
Ser virkelig mange fordeler ved akkurat det, og legges ivrig i minnet til senere. Der har jeg allerede en liste over elektrikere, rørleggere, kokker osv. Alt fra sønnen til naboen til Pappa.
En dag kan det jo så hende at vi har bruk for litt ekstra hjelp..? (trenger virkelig en glassmester forresten).
Får litt dårlig samvittighet fordi jeg bare tenker på hva de kanskje kan utrette for meg i framtiden, forhåpentligvis billig..

Broren min med hatt (til høyre).
Bildet er fra Mai 2010.

Deres tur hit i går kveld var dog for å få hjelp av Morten og hans datakunnskaper.. (Og JEG fikk betalt med en pose fylt med smågodt fra Gyda :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...