torsdag 12. august 2010

Hektisk sa du?

"Åh så søøøt du er David! .. hei vent er det ikke KAFFE i den koppen?!"

Har hatt noen knalltøffe dager, noen veldig fine og alle veldig veldig hektiske.
Barnehagestarten går ikke så bra som jeg hadde håpet på. David virker som han trives, men han blir veldig sliten av å være der. Jeg føler meg ikke helt vel med personalet og rutinene der.. Tar sikkert litt tid og venne seg til. Vil gjøre dagene korte for han, takket være fantastiske tante AK, er det mulig denne uken.
Han har grått litt både når jeg har levert og hentet denne uken, veldig sårt for mamma, men helt normalt som alle andre sier.

Treningen går ikke helt som planlagt. Istede for å gå ned i vekt eller holde vekta, fyker jeg opp i vekt.. Og i går toppet det seg med bekkentrøbbel. I dag er det altfor vondt, og det er totalstopp i trening og kortdager i barnehage. Håper å få kommer til fysio/manuell terapaut i morgen.

Både David og Sofie er helt fantastiske. Jeg er heldig.

3 kommentarer:

  1. Får håpe kaffen ikke var varm ;)
    Det skal vel litt til å venne seg til barnehage for foreldre også? Jeg har kun vært på innsiden av barnehagen, så jeg vet ikke...

    SvarSlett
  2. Huff, håper det går bra med deg :) Stor klem

    SvarSlett
  3. Håper det går seg til i barnehagen, det gjør det helt sikkert. Men, det er ikke gøy å levere fra seg med en litt vond klump i magen...husk, det er tilvenning for foreldrene også...

    Og god bedring til deg, håper bekkenet begynner å samarbeide litt nå !!

    Ha en fin helg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...