søndag 1. august 2010

Nytt vidunder i hus!


*tata* !
Etter et års kamp med vaskemaskinen vår fikk vi en meget hyggelig overaskelse, nemlig denne vaskemasinen i gave!!
Det er en helt annen verden, tro meg :) Jeg skal lese manualen igjen snart.. tror den må pugges, valgmulighetene er uendelige! Plutselig ble det morsomt og vaske klær, det går fort unna meg 7kg kapasitet og 1600 omdreininger i minuttet.
På kjøpet fikk vi også et helt års forbruk med vaskemiddel.. halleluja!
Jeg kunne ikke fått takket nok.. *bøyer meg i støvet* ;)

2 kommentarer:

  1. Hei du.

    Har tatt litt bloggferie, så har ikke fått gratulert deg med snuppa! For en nydelig lita tulle:)
    Håper alt står bra til!


    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Så heldige dere var! Hvem fikk dere den hos? Jeg også vil ha ny vaskemaskin, den vi har har ikke timer, VELDIG upraktisk! Vet liksom aldri når vaska er ferdig .. Men skal vel bare være takknemlig for at vi har en i det hele tatt kanskje :P

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...