lørdag 13. november 2010

Da tok kroppen fri til neste år?!

Alt vi kvinner (jenter?) skal gå igjennom for å få barna våre må jeg bare tenke av og til!
I år har jeg gått igjennom horrible bekkensmerter, månedsvis med kvalme, keisersnitt, to midlertidige rotfyllinger, etter-rier, tanntrekking og p - stav.. Stikking, skjæring, sår som ikke vil gro .. ja vondter!
Tennene mine ble utrolig dårlige av å gå gravid, og med to tette og ikke tid til å fikse så mye mellom dem så kan du tenke deg.
I går skulle en visdomstann opereres ut, var heldig at den slapp lett så jeg slapp noe lang pining i tannlegestolen (finnes det noe verre enn tannlege forresten?), Morten som ble med som støtte og allting.
P - stav ble også satt inn i går, nå skal ikke vi bidra til flere småtasser på minst tre/fire år! Har hatt p -stav før jeg, det var da ikke så vondt, men denne gangen er det en smule vondt i armen.. Den ser ikke helt frisk ut, var en turnuslege som ikke hadde satt slike før, så lot henne fikle å prøve seg fram.

Men

Så er det så evig verdt det.. :) Bare noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne være Pappa'en i familien :)



 5. Januar starter jeg på'an igjen.. veien mot perfekte tenner! :)
Faktisk grudd meg så mye til tannlege timen at jeg har nesten ikke klart å gjort noe hele uken. Så dum går det an å bli.
Sofie sender et vått sviskesuss! Vi innfører et aldri så lite måltid til henne om dagene, så vi slipper å amme hele natten.


1 kommentar:

  1. Huffda, det så ikke godt ut! Det er så mange prevensjoner å velge mellom at man vet ikke hva man skal ta. Jeg for min del kan ikke ha mer hormoner enn jeg allerede har! At man en gang i måneden må gjennom et h******, synes jeg rett og slett er urettferdig, både for mann og dame! Her i huset får visst både jeg og han gjennomgå. Men jeg må si meg enig i at det hadde vært deilig å vært mann i blant :p

    Hælledussan så søt:) Hjelper det da? Sover hun lengre om natta? Mi tøtte er bestemt på å ha pupp flere ganger om natta nå, og hun er 9 mnd! Noen gode råd? Hun slutta med pupp om natta da hun var 6-7 måneder men begynte igjen da hun var 8. Hun er ikke sulten, det er baaaare kos. Slitsomt! Ligger på eget rom gjør hun også. Prøvd å gi henne vann og dentinox, men hun blir rasende om hun ikke får. Så det ender opp med at hun får pupp i VÅR seng og ligger der resten av natta og spiser på meg slik det passer henne. Stygg sak :p

    Nå var det ikke meningen jeg skulle skrive et helt avdrag her da, men men :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...