onsdag 16. februar 2011

Forny deg selv og hjemme?

Har som mange andre ting ved meg selv jeg ikke er helt fornøyd med. Er ikke noe treningssenter person, og kommer nok ikke til å bli det heller. Vil jeg ned noen kilo endrer jeg kosthold, porsjoner og går turer. 
Det er noen ting turer ikke gjør og det skal disse tingene kanskje hjelpe meg med..?


Vil stramme inn litt her og der og forhåpentligvis få litt flatere mage. Har prøvd og faktisk fått til å rocket i dag, men guri så vondt det er! Kjenner hvor lite magemuskler jeg faktisk har, men er gira og nå har jeg ingen unnskyldninger :)

I dag har vi vært rundt omkring og spennende ting skjer hjemme i løpet av neste uke (det er jo lov å håpe?).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...