lørdag 5. mars 2011

Gamle skatter.


Her ser du tre av dem, tavlen ble jeg kjempe glad for å se igjen, litt små skader, men det er litt sjarm i det også.
Jeg har savnet brettspill veldig det siste halve året, og så finner jeg Millionær igjen, noe ala Monopol bare "fornorsket"..
Postmann Pat boken var også super! Pat er David sin store helt!

Lykkelig gutt som fikk Pat sengetrekk i adventsgave!

Fant masse annet stæsj som jeg har tatt med hjem, mye bøker og annet fra barndommen min.
Har også hentet bildene hjem, og alle negativene. Var en del album som manglet så planlegger å framkalle alt. Gleder meg veldig! Var morsomt å se igjennom av de bildene som var, så mye av tingene på bildene som nå står i stua mi! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...