søndag 27. mars 2011

Omgangssyke..

Senest onsdag tenkte jeg at jøje meg, vekta den flyr bare oppover.
Lå i sengen og merket at jeg kunne ikke kjenne hoftebeina engang!
Er ikke akkurat lubben, men er trossalt 16kg tyngre nå enn jeg var 15 uker på vei med David for nesten 3 år siden.
Torsdag hadde vi kjempe koselig besøk, koste oss med kyllingsalat og spiste neste hele den ene suksessterten.
Var i kjempefin form, både store og små.
På kvelden begynte leddene å verke. Det gjør de av og til pga den heftige strikkingen..
Ble bare verre i tillegg til frysninger.
Begynte faktisk å strikke verdens tykkeste pulsvarmere mens jeg satt og skjelvet, ble nesten ferdig med en og! :p
Tror aldri jeg har vært så dårlig som de dagene som har gått.
Kanskje jeg bare har vært heldig..
Kjedelig å ligge i nesten tre døgn, for svak til å se på tv og lese..
Nå er det kolikksmerter som kommer og går, MEN endelig er jeg snart frisk.

Morten har også vært ganske dårlig, spesielt i går. Bestefar og Lola har hatt David nesten hele helgen. Flaks at de kunne hjelpe til, både for David sin del og vår. Sofie stakkars har kjedet seg ganske mye denne helgen, men hun har godt av å kjenne litt på den følelsen også ?

OG jeg kjenner hoftebeina igjen! Da har jeg gått ned i vekt da?! Ikke spist siden torsdag, så kanskje ikke en stor overaskelse, men må prøve å se på det positive.. :)

Vil også skryte litt av ponchoen til Sofie, som jeg ble ferdig med på onsdagskvelden. Elsk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...