torsdag 7. april 2011

Travel i permisjon..

Til å bare gå hjemme så går dagene i ett. Trodde aldri at jeg skulle være TI ganger mer sosial når jeg går hjemme enn når jeg jobber?
Det har vært opptil flere avtaler hver dag, og på kveldene? Da møtes flere til jentekvelder, med noen drar vi og spiser ute og andre strikker jeg med.
Hvordan skal jeg få tid til å kose meg så mye når jeg må begynne i jobb igjen? August er så altfor nær..
Var min tur her om dagen å ha jentekveld, og jeg storkosa meg med å pusle på kjøkkenet for dem :) 

2 kommentarer:

  1. Man får ikke tid... det er det som er så trist! :-(

    SvarSlett
  2. Ja :/ Trodde man skulle jobbe slik at man kunne gjøre det en har lyst til! Bah! Får nyte de siste månedene.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...