søndag 8. mai 2011

Barna's dag.

Herlig solvær i dag, nesten sommer. Gledes til den plagsomme "skumle" vinden blir borte. Livredd for vår influensaen som så mange får pga for lite klær for tidlig.. Men Utover dagen klarte Pappa og overtale meg om og ta av luene litt da ;)

Første møte med gress.
 Bestemor og Gudfar kom hit i ett tiden, da hadde barna sovet seg opp (eventuelt hoppet og lekt i senga si i timesvis.. *host David host*). Vi tuslet ned til tivoliet igjen vi, og møtte Mamma og Marie der. Store fryktløse gutten vår tok "storunge" karusell sammen med tanten sin han! Også fikk han kjøre bussen, som var en del av toget. Må vel finne tid til å kjøre ekte buss en dag, bare for runden sin del :)

Henrykt over å kjøre med Mikke Mus!

Tuslet opp til Babettes der det ble softis og kos i solen. David var overbevist om at han bare trengte å strekke armene litt lenger opp i luften så skulle han få tak i måken på taket. Sofie storkoste seg og pekte på alt mulig mens hun utbryter "Ååååj".


Som i fjor dro vi til Pappa'en min når det er finvær. Med sykkelen, mat og godt humør. Det ble det både motorsykkel-vasking, bil styring, gressmaking, herjing, lekebil kjøring, kræsje med lillesøster på lekebilen, spise pizza, soling, jage katten, bærfotan, sykling og løpe rundt huset kos.

øvelse gjør mester.. får vi håpe ;)

 I morgen er det den store pakkedagen. Som jeg gleder meg (ironi..). Pakke for fem uker, hva kommer jeg til å glemme denne gangen mon tro? :)
Spent på om det er internett der oppe! Og gleder meg kjempemye til å kommer frem, få pakket ut, da er det fem uker med avslapning og ikke tenke på stress, avtaler og matlaging!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...