torsdag 12. mai 2011

På vognkjøret..igjen.

Vet ikke hvor mye tid jeg har brukt på å lese om diverse vogner, falle helt for en og nesten kjøpe den, for i siste øyeblikk ombestemme meg.. Usikkerheten er voldsom, men jeg vet hva jeg egentlig vil ha!
Vet ikke hvor mye vogn jeg har bruk for, det er kun fire måneder til barnehagestart.. Men tror ikke jeg kommer til å sege neste vogn, hvis den ikke blir kjøpt godt brukt da.
Dette er seriøse saker altså.

Hadde jo ei fantastisk vogn: Emmaljunga City Cross, jeg burde ikke klage, den har vært akkurat det vi har hatt behov for.. i vinter.. Lun god vintervogn. Regntrekket har stortsett alltid vært på, så en har uannsett ikke sett vognen.
Jeg bare eeelsket fargen da jeg kjøpte den, marineblå. Men nå er jeg ikke så sikker, du har jo alle de søte gamle damene på "kolonialen" som synes jeg har en utrolig søt gutt i rosa klær *sukk*.
Det som har irritert meg noe voldsomt er den forbanna styringa. Kanskje blitt for vant med Easywalker Duo vogna vår, med to løse virvel hjul fremme. Men den blir det kanskje litt dumt å bruke med bare lille Sofie i ?

Easywalker Duo, søskenvogna.

 City Crossen er iallefall solgt, fikk en veldig god pris for den. Ville uannsett ikke turt og bruke "nyvogna" i barnehagen.. :p
Nå vil jeg ha trehjuling! Drømmer om trehjuling, og å dra og teste trehjulinger på butikken er bare himmelen for meg.

Emmaljunga City Cross.

Så får vi se om det  blir en MB, Easywalker eller kanskje TFK? Men har sett litt på Emmaljunga Scooter også, selv om den ser helt dust ut.. Fargene er jo så fine, spesielt på den "polar edition" eller hva den nå heter :)

Brio Sing.


Har noen tanker om å kjøpe Brio Sing også.. Hadde den i babyperioden til David og jeg forgudet den! Herrefred for ei herlig vogn. Selv om bakhjula var altfor brede.. Og sportsdelen var ikke ute-vennlig i det hele tatt.. de har forbedret den nå da..

Har enda fem uker på meg til vi kommer hjem, nå har vi med oss duo vogna. Den tok faktisk mindre plass i bilen enn det City Crossen gjorde!

1 kommentar:

  1. Jeg har droppet tvilling vogn for Prinsen min vil ikke sitte i vogn, han skal gå. Men har ei trille sånn at på ferier og ting vi skal der vi skal gå hele dagen har han et tilbud om å slappe av litt ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...