tirsdag 14. juni 2011

I levende livet.

Vi kom til slutt hjem! Svevd på en liten lykke sky siden, med så mye energi som jeg aldri har opplevd før.
Det har vært nesten uutholdelig varmt på turen hjem og dagen vår hjemme. Jeg og Morten sto opp klokken 05:00, Sofie sa bestemt ifra at hun ville ha flaske da så det fikk hun.. lot henne sove i tre kvarter til mens vi styrte og fikset resten før vi vekte dem begge og fikk dem i bilen.
Bilturen var i grunnen grei. Brukte ni timer. Hadde ikke Morten sett feil på fergerutene så hadde vi sluppet og ventet på fergen i en og en halv time da. Typisk mannfolk.
Det begynte å bli skummelt å stoppe tilslutt, det ble så varmt, men noen do pauser og handling av litt mat måtte vi jo.. Det rant svette av ungene, skummelt! Det ble noen iser på David.. og de hadde vannkoppene sine i hendene under hele turen og var i overaskende godt humør.



Pappa og broren min Marius satt utenfor og ventet da vi kom hjem. Bærehjelp og de kjøpte mat til oss også! selv om det var over 35 grader så fikk vi pakket ut og kommet i orden. Lillebror kom også.. og de holdt oss med selskap til langt utpå kvelden. Så godt og kunne prate med familien igjen.

Brukte hele søndag ute! Gåtur, parken, søteste gudbarn, grilling, møte gode venner, bading, kose på Elias og is. Perfekt dag!

Sofie gir Elias kos ;)
Dagen i dag har gått til sortering, rydding, små ommøblering og alle lekene til barna er sortert og oppbevaringsmøbelet dems fra Ikea (Trofast) er velfylt av både duplo, dyr, biler og puslespill. Så har jeg hatt min første "jobb" dag. Fått en aldri så liten vaskejobb. Greit med et spark i ræva for å komme seg ut m kveldene og greit med litt ekstra, nå skal det spares! :)


Barna er i supert humør. David vil veldig gjerne kjøre langt i bil for tiden.. mast litt de siste dagene. I morgen kommer tante Anne Kristin som har vært i India i et halvt år. Vi gleder oss, og jeg gleder meg på barnas vegne.. hun er så god mot dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...