torsdag 18. august 2011

Samvittighet er godt og ha.

Når en er på ferie når lillesøster blir 10 år plaget meg mer enn jeg trodde det skulle gjøre, kommer kanskje av at vi ikke møtes så ofte som jeg ønsker at vi gjorde.
Så helgen som var feiret vi forsinket bursdag.. på en måte.. sånn uten at hun visste det.
Jeg og lillebror møtte Mamma og Søster møtte dem i byen, var på cafè og så fikk hun velge ut en gave selv fra broren min da.
Etter en liten tur hjemme for å bake blant annet dro vi på besøk.
Ble en varm og saftig sjokoladekake..


Marie fikk lov til å overnatte til oss. Hun holdt på med Wii`en sin og sang med de nye mikrofonene hun fikk i gave tidligere på dagen. Morten sang litt sammen og hjalp til og lasagne til kveldsmat, mens vi så dvden de hadde vært og kjøpt tidligere.


Slush man ha.
Nå er hun dratt på nok en ferie, noen fordeler er det når foreldrene er separerte.
Når hun kommer hjem så får hun denne genseren i litt forsinket bursdagsgave, stolt over et stort og fullført prosjekt, selv om hun kanskje ikke blir å bruke den overhodet.
Om ti år så kanskje setter hun pris på omtanken eller noe i den duren :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...