fredag 28. august 2009

75 år!

GRATULERER Mor! <3 Skulle gjerne vært der og feiret dagen sammen med dere, men vi fikk da feiret litt i sommer da :) Fikk faktisk brev i fra onkelen min på facebook i går om at han har skrevet ut 23 sider fra bloggen min i farger, for å gi mor og far. Kjempe koselig! Gleder meg til tibakemeldinger fra henne :) Nå har hun iallefall flere bilder av Daviden!
Mor gir David banan, hun syntes det var så morro :)




Deilig Oldemor!
Sitter nå og av en eller annen grunn å hører på Basshunter - Camilla http://www.youtube.com/watch?v=WcJudLKC60w. Trøtt som bare fy. Knøttet har gryntet i hele natt.. Jeg tuller ikke, høres ut som om han skal føde en til David. Det funker kanskje med tyggegummi trance på morgenen, en kommer litt i humør. Spesielt når hele frokosten til knøttet er på deg og de rene klærne han nettopp fikk på seg. På nyvasket gulv (haha tuller mest) og hele stolen hans.
Ellers så skal jeg faktisk på Verket neste helg! Lisbeth blir 22 år og det MÅ feires! http://www.facebook.com/verketfestival
Oi nå har faktisk en bleie å skifte på! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...