tirsdag 25. august 2009

En helt vanlig tirsdag

Jeg har solgt vognen min! Brio Sing. Ble veldig fornøyd med prisen også, så er strålende fornøyd. Heiv meg på telefonen og booket vognen vi så i helgen i Mosjøen. Så blir visst tur dit i helgen også! Skal ikke klage. Jeg gleder meg så mye at det kribler i magen. For ei vogn. Helt normalt :)
Vi skal sende den avgårde i morgen, er litt bittert også, fordi jeg elsker den virkelig. Herlig å trille, og hjulene er geniale. Vi kjørte litt med gammel vognen i sentrum litt i går og det var slitsomt i forhold. Og jeg følte meg ikke like kul som jeg gjør med Brio'en. Men tenker jeg blir fornøyd med min splitter nye Emmaljuna City Cross! :) Håper den blir perfekt med tanke på forholdene her i Nord. Ruskevær, og slaps.. ser litt lysere på vinteren nå iallefall.

Skulle gjøre så sinnsykt mye i dag, at jeg var utslitt da jeg sto opp. Så jeg gikk å la meg igjen jeg.. Har fått gjort en del likevel da, men bare i huset. Og det er det viktigste. Sett igjennom mye på loftet i dag, og det ble en del lykkelige gjenforeninger! :) Jeg fant blant annet Twilight boka mi, et par hvite tights og Disney plastrene mine, Jippi!


Nam...



Moser kjøtt og har det i isternings-former.. Lekkert ;) Forresten er det bare meg og Morten som sliter med disse forbaska blenderne og smoothie maskinene? Kjøpte en OBH Nordica blender som visstnok skulle være fantastisk til å laga barnemat med, og den skulle kunne knuse is også. Det ble lite mos av det, og endte opp å mose alt med gaffel nesten.. Fikk heldigvis bytta den inn da. Har også en Kenwood Smoothie maskin, den bråker noe helt forferdelig! Ofte begynner det å lukte svidd plast (ikke bra sant?) og den er ikke helt flink til å mose.. Kjenner jeg blir frustert. Er det virkelig så kjipt å skal gidde å lage noe på kjøkkenet? :(

Har nærmere 20 bilder av David når han koser seg med Baby Feeder'n, tenkte jeg skulle legge ut noen, men nei.. Alle ble kjempe dårlige.. Kunne like greit ha hatt luken på kameraet.. Nytt forsøk i morgen.

Noen bilder fra i dag:



Åååh så sinnsykt godt! Bestemor Sidsel spiste sammen med oss :) Elektrisk grill, går litt saktere men har ikke smakt så gode sommerkoteletter før!


David fikk kopp tua mi! :P Den var så myk og god, og den trekker faktisk til seg litt støv! kom igjen gutten min! Ikke glem hjørnene heller.


Brio Sing'en ! Så fin! så vakker! Jeg vil savne deg kjempe masse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...