lørdag 15. august 2009

Jeg går live! håper jeg.. Tror jeg! :)

Da har jeg fikset en super enkel og litt kjedelig blogg! men egentlig bare for å komme i gang.
Jeg er egentlig for tiden meget uinspirert, lite engasjert, slapp, energiløs, og lat!
Jeg har en liten luring i hodet mitt. Han (eller hun) sier at jeg må blogge, jeg må skrive! Jeg må ha ei slags ei dagbok! En offentlig en, en for min kjære familie som bor i langtvekkensted! På kveldene har jeg tusen ting som skulle ha blitt skrevet ned, for jeg blir helt surrete av å ha så mye på gang i hodet samtidig, og det hjelper og skrive. Jeg har lister, huskelapper, kalendere, bokmerker og favoritter overalt! Slik at jeg skal slippe og huske hvorfor jeg er på butikken, hva som er min favoritt shoppe-nettside og slikt. Da glir tankene dit de skal være, på min elskede lille sussegutt <3
Målet for min del med bloggingen er å finne inspirasjonen tilbake, og bevise at jeg kan hvis jeg vil! For eksempel så har jeg aldri vært den type person som pynter noe særlig. Første leilighet tok det godt over et halvt år før bilder kom på veggen, neste leilighet tok det et halvt år og et mega spark i baken. Nå? Tja vi har bodd her i 3 måneder eller noe slikt, vi får se når veggene blir dekt!
Og jeg vil gjerne vise fram og skryte av den herlige gutten min, alltid så blid! Tenker tanten hannes blir fornøyd da :)
Grunnen til at jeg faktisk giddet det ene minuttet med å opprette (enda) en blogg var på grunn av reportasjen i VG om mamma blogging.. eller var det Dagbladet? Det var så mange gode grunner for å gjøre det at jeg prøver meg igjen. Den andre daffet av på grunn av at jeg brukte WordPress, jeg visste ikke hvordan jeg skulle få det utseende jeg ville ha og heller ikke hvordan andre kunne kommentere, så det endte i hundrevis av spam mailer :(
Kommer senere litt forskjellig "kjedelig" typisk "jeg liker", "jeg liker ikke" etterhvert. Slik at du kan bli bedre kjent med meg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...