søndag 16. august 2009

Når jeg vil ha noe, så får jeg det som regel..

Først kanskje fortelle litt om dagen idag! Den ble starta brutalt av en meget illeluktende bleie. Ingen av oss klarte å sove etter en kjapp rumpevask. Jeg kunne nesten smake den..
Jeg har også bestil vogn idag!! Er så lykkelig! Emmaljunga City Cross 2010. Kanskje ikke så veldig original. Hadde det ikke vært for været her oppe så ville jeg deffinitivt ha skaffet meg en bugaboo camleon :) Men er fornøyd med nr.2.
Fikk solgt lekegrinda idag også, ekstra penger i David sin "pott", vi sparer mye, men vi må desverre bruke litt og, det er dyrt med ny leilighet, bil og liten mann i hus! Bilsete nummer to blir tatt der i fra på mandagen. Er nemlig salg på Småtroll.
Ellers lite og si egentlig.. Broren min som er her noen dager sa nettopp noe som smart som "Lav selvtillit er et svakhetstegn". Har ikke fått kontakt med han på flere timer, så var litt random.

"WoW er en Fender jo!"

Grunnen til at jeg er oppe på denne tiden har en naturlig forklaring. Klokken var ti på 11 og jeg fikk lyst på fylte Horn! Fikk handlet inn mel, bakepulver og egg i siste liten og en trippel deig ble satt. Nå sitter vi alle tre og koser oss. Ble over femti stykker men blir ikke forbauset om jeg må lage flere i morgen ;)
Oppskrift kommer senere!

Horn med Taco kjøtt og ost

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...