søndag 16. august 2009

Avskjed

For min del er sommeren over nå. I morgen tidlig drar min bestemor og bestefar hjem til Skien. Jeg synes avskjeder er så triste, og gruer meg alltid til dem. Særlig når det gjelder mor, som jeg er så inderlig glad i. Hun har lupus og mye smerter i hverdagen, det er tøft og se, men vi støtter det vi kan. Min største frykt er at akkurat denne avskjeden kan bli den siste. Slik var det også med den forrige. Hvem vet? En kjapp klem, gjøre den så kort som mulig, hun vet jeg er glad i henne. Så krysse fingrene til de er trygt hjemme igjen :) Skal tenke positivt i kveld jeg! Neste gang vi møtes kan David gå! Og kanskje han til og med kan snakke med oldemor og oldefar i telefonen om et års tid?

Er dem ikke søte?


Oldefar viser David regnet.. intressant!

Ellers.... blitt obs på at jeg har jo ikke klokkeslett på innleggene.. *doh*, har sett litt rundt men finner ikke helt ut av hvordan jeg får klokkeslettene også. Kan jo kanskje informere at hornene jeg bakte var ikke ferdig for i ett tiden på natten! Ble alt for sent, og jeg er bare alt for trøtt akkurat nå! David har to tenner på gang, og det ser ut til at han får svære fortenner akkurat slik som mamma'en sin. Min lille kanin gutt!"litt" tung til å leke akrobat på blæren min i timesvis :)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...