mandag 17. august 2009

Jipii! Nå er jeg glad.


Endelig er en ny bilstol i hus! Tanken på at vi trenger en til har streifet meg lenge før David ble født. Nå kan den bekymringen strykes. Gjett om jeg ble fornøyd og.
Dro spent innom Småtroll, som vanlig har de dårlig utvalg. Skjønner ikke hva som skjer med bestillingene deres ? Oversikten må gudene vite hvor er, og biltsol salget var UNØDVENDIG å ha med i avisa. Var kun to eller tre forovervendte maxi cosi bilstoler. Jeg skal ha bakovervendt til knøttet mitt. Og hvorfor bestille så lite av noe som er så populært? Går ikke akkurat dårlig med dem, hele byen er full av emmaljungaene deres!
Jeg dro til Brio og fikk "pruta" på stolen jeg ville ha selv om det ikke var salg der :) 600,- i avslag av deres pris, altså 2400,- ble betalt.
Les mer om stolen her: http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=24_57_60&products_id=1467

Knøtte var kul i caps i dag! Hvor mange eldre damer han smelta i sitt kul-antrekk og i kul-vogn det veit jeg ikke, men det var mange skal jeg si deg. Mamma'en smelta og, og måtte musse hele tiden :) (fikk desverre ikke tatt bilde av han).
Skjer lite for tiden, jeg sover mye, uten å helt vite hvorfor. I morgen skal jeg ta stoffskifte prøve og håpe at den forteller noe jeg ikke vet. Skal også til rådgiver i en ny bank. Ønsk oss begge lykke til!

Ellers så har knøttet lært seg og fly.


http://www.youtube.com/watch?v=kQY5YI_A2qU <- Digger denne sangen for tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...