tirsdag 18. august 2009

Kjøkken kongen!

For en dag! Føler det har gått i ett.. og det har det jo, men en time eller to med formiddagslur kan vel neppe kategoriseres som slitsomt.
Et tips til meg selv er å ikke hoppe til køys med kaos på kjøkkenet. Det er det første jeg ser når jeg står opp, og det synet gjør starten litt ekstra tung. Jeg prøver og være en sol om morgenen, men er vel neppe det. Bare i hodet ;)
I dag har det vært en liten David dag. Alle dager er det, men ikke hver dag dag vi ser på Reima klær til han! Ble skuffet, samme salg som på bilstolene, og nææh er ikke alle dressens rødrosa. Super nekt. Får heller bestille på nett da.
Har også skjært opp mengder med små eple biter og fryst dem, for å ha i BabySafe Feeder'n. Genialt, men ble litt usikker på David fortsatt liker epler.
Testet også den nye blenderen som skulle være så fantastisk, kan tydeligvis knuse is og greier. Men ihjelkokte myke gulrøtter ble for mye for stakkaren og den begynte å lukte svidd etter noen sekunder (merket var OBH Nordica). Ble mye mosing med kniv. Snille Morten min hjalp mye til, og takk gud for det, jeg var lei etter den første poteten ble skrelt.. "bare 11 igjen".

Godkjenning må til

Må også få lov til å fortell at like etter så sier jeg "yuum hjemmelaget middag David!", og han begynner og hoste noe fryktelig før han kaster opp så og si alt. Ser ut til at jeg må spise opp maten selv.

Noen skrytebilder fra kveldsbadet;





(Det ser kanskje trangt ut, men han elsker tummy tub'en sin! Hver gang jeg dytter tottisene ned igjen slik at han sitter mer normalt så kommer de opp like kjapt. Spreller med dem klarer han også å gjøre)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...