lørdag 22. august 2009

Min lørdag i Mosjøen

Sentrum skulle utforskes! Ble heller dårlig av det, ville neppe hadde funnet veien ut i fra gatene hadde det ikke vært for svigermor. Stort er det ikke, og kan vel strengt tatt bare se på fjellene som omgir byen for å finne ut hvor en er.
Visste ikke at Mosjøen var en "duppeditt" by (bedre forklart som pene ting, som jeg vil ha). Jeg er forelsket i Panduro øverst på senteret, eller et av sentrene? Har en svær katalog og ønskelistene mine i år framover vil befinne seg der, mest sannsynlig.
Gudfar har fått vært litt sjef i dag, og gått mye tur med knøttet vårt. Veldig populært fortalte han meg i ettertid, og klaget på hvorfor jeg er så lat og ikke går mer tur me han. Må vel begynne med av-bortskjemming når vi kommer hjem?
Vi var inne på en slik en fin Gyda kiosk. Det var ikke bare kiosk varer der, men en haug med duppedingser. Jeg fant to engler som jeg likte veldig godt, og de fikk være med meg hjem. Synes ikke bildene er helt rettferdige mot dem, men det er sent og vill ikke ødelegge snart-sove modusen med noe skarpt lys.



Vi hadde tandori chicken til middag, nomnom sier jeg bare. Etter middag er det helt naturlig at hele familien skal bade/dusje. Da mener jeg David, Morten og meg. Svigermora mi og Magne (Gudfar) dusja ikke sammen med oss selvsagt. Det var morro å plaske i badekaret! En stor Ole Brum bamse ble med oss inn på badet men han fikk ikke plass i badekaret stakkaren.. Legger ikke ut bilder fra akkurat det, av naturlige grunner.
Før nye klær skulle på, hadde vi en liten såkalt photo-shoot! (David, verken jeg eller M var naken). Morro. Fikk noen fine bilder, også av fortennene! Er visst ei hjørne tann på vei nå også.. Hvordan skal det gå med puppene mine, rene alligatoren til å bite allerede, Daviden min.


Da knøttet sov sneik vi oss til kiosken som er nærmeste nabo. Er ikke lørdag uten lørdagsgodteri!!

Barnslig jeg? Nei aldri. Slipper iallefall og dele ;) Vi så filmen Gran Torino. På forhånd fikk jeg vite av en viss kar at dette var en dårlig film. Men det synes jeg slett ikke. Den var søt! Kunne nesten ha sett den igjen jeg.
Har begynt med et nytt prosjekt! Jeg skal nemlig lære meg å strikke! Så langt har det ikke gått helt greit. Er helt og totalt nybegynner, så bare å få til ei vrang maske (eller hva det nå heter) er pinlig vanskelig. Kan holde på i ei stund og plutselig bare helt glemme bort hvordan jeg skulle gjøre det igjen. Heldigvis har jeg en ekspert som viser meg!
Nå skal jeg spille litt WoW. Nemlig.

1 kommentar:

  1. Takk for enda en din dag, vennen :-)Klem fra svigermor Sidsel

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...