søndag 23. august 2009

Kopp-Tua mi.

Før jeg legger ut bildet vil jeg gjerne forsvare mitt første strikkeprosjekt med og si at, det er mitt første strikkeprosjekt.... ;) Da skal det ikke vær stort, det skal ikke være noe du kan bruke på deg (det kan umulig se bra ut?) og det må være noe som ikke er helt rett fram. Så jeg laget en kopp-tue.

Garn: Føn (70% bambus / 30% bomull)
Pinner: 4 1/2-5 (?)

Legg opp 45 m.
Strikk 3 rett 1 vrang - alle omganger.
Strikk alltid 1. maske; start alle omganger med 3 rett.

Også bildet av mitt helt fantastiske resultat:

Tada!! Helt fantastisk! Den er helt spesiell og ingen vil noensinne klare og kopiere mitt verk! Klart det er noen hull her og der. Og litt juksinger, vranginga var av og til såpass teit at jeg bare skippa det.. Og endte med 46 masker plutselig, kan ikke skjønne hvordan det skjedde, så måtte jukse den bort.
Jeg pusla og koste meg på turen hjem, og plutselig ble det fritt for garn! Har aldri avslutta sånn strikketing, feste tråden eller hva det nå kan hete. Jeg gjorde det på min måte.. Ser helt for j*vlig ut, så må få hjelp til det i morgen! :)

Har vært kjempe slapp hele dagen, men har da fått gjort litt rent og pakka ut.
I morgen blir det full fart så skal bare pumpe litt melk og sove nå :)
..Hvis David bestemmer at jeg skal få sove da. Hjørnetennene hans er på tur ut, og det er vondt. Typisk at det skulle begynne å plage han nå, med en gang vi kommer hjem. Kanskje vi ikke kan gjøre så mye i morgen likevel..

(PS: Får kanskje solgt vogna mi i morgen! *håper*)

God natt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...