fredag 21. august 2009

Skravle kjerringer!

For en kveld! På alle måter velykket! Morten er ute med gutta og spiller, og jeg hadde min gode venninne Mariell på besøk. Skravla har gått i ett siden åtte tiden, og hun kom seg ikke hjem før etter tolv. Ble litt sent for henne gitt, hun som er gravid og alt. Gråt gjorde vi også, vi så nemlig på dette; http://www.mtv.com/videos/16-and-pregnant-ep6-catelynn/1615511/playlist.jhtml .
Til å være så unge så er de sterke! Jeg er på en måte utrolig stolt av at de faktisk så det på den måten de gjorde, og ombesteme seg ikke på det tunge valget de tok. All respekt fra meg. Det hadde jeg aldri greid.
Vi spiste forresten nesten en helt boks med Dream is med min og sjokolade *nam*. Jeg skjemmer meg litt, men ikke nok til at det blir gjentatt neste torsdag. Kanskje meg et glass vin til? Er vin og is godt sammen?

David fikk brødskive i dag for første gang! Det var kjempe morro (for meg) og se han prøve å få de små bitene i munnen selv. Jeg hjalp han selvsagt men han må få prøve litt selv også. I dag fikk han kylling og potet til middag, det likta han godt men bitene til kyllingen ville liksom ikke bli små de liksom "vokste" sammen igjen... på en måte..
Han var kjempe flink å leke for seg selv også, som regel må jeg eller Morten sitte sammen med han på gulvet til enhver tid. Men ikke i dag! han storkoste seg og kom seg overalt på stuen. Kanskje han oppdaga det først nå? Spennende var det iallefall, og jeg roste han til himmels!
Han er mye mer opplagt nå når han får sove på dagtid, så og sove i vogna er en sikker vinner.

Lite bilderas må til;

Se så flink da!!!



Så flink å være søt da!! Og sitte selv såklart ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...