onsdag 19. august 2009

Voksentid

Nå har jeg nettopp kommet meg hjem fra en koselig kveld med to av mine gode venninner, Mariell og Lisa :) Go venninna til Lisa, Anna var også der, morsomt å møte henne igjen :)
Vi spiste på Babettes med varierende utfall. Jeg synes Nachos'en var go iallefall! :) Er godt å få skravlet ut, om både gode ting som hender i livet og de mindre hyggelige.

Må forresten bare fortelle om da jeg var til legen idag! Skulle ta en stoffskifte prøve, og da jeg kommer inn var det blod på stolen! Var ei kanskje to år gammel jente inne før meg. Det synes jeg var ekkelt og uproft.. Ikke bare det, da jeg fikk en slik slags strikk på armen fikk jeg beskjed om å pumpe med handa. Greit tenker jeg og gjør det jeg får beskjed om. Nå hun stikker i nåla spruter det blod! Fikk på jeans'n mine også! :( Verste var vel at hun ikke reagerte, mon tro om hun har gjort det før? Da hun skulle putte på bomull klarer hun å miste den på gulvet.. for så og stappe den der hun stakk... Fysj! Hun skal ikke få stikke i meg mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...