onsdag 26. august 2009

Skuffen med det rare i.

Jeg har en kommode. Den er veldig gammel, ble kjøpt inn til min storebror Marius ble født. Okei kanskje ikke såå gammel, men den er treig og skuffene er kanskje litt vel små til å få noe nyttig inn i dem. Øverst er det ei skuff som er låst. Det kan se ut som om skuffen har vært låst i årevis. Jeg ville selvfølgelig ha denne skuffen opp. Det var ikke så veldig vanskelig, men låsen den røyk....
Har kost meg masse i grunn og sett på mye, noen ting er for private for meg å se på, det er tross alt mamma sine ting. Men slikt som ser veldig snilt og koselig ut ble gjennomsøkt. Jeg er veldig glad for at jeg gjorde det og. Visste ikke at mamma'en min tok vare på så mye! Spesielt morro var helsekortet mit med min vektoppgang og mål mitt første leveår og avisutklipp da jeg var 1år. En hel pose med tegniner og en haug med bilder.




Jeg har bildene, nå kan mamma få skuffen sin tilbake :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...