onsdag 26. august 2009

Fjollegutt

Så heldige vi er, sommeren henger seg fortsatt delvis fast, og i dag var det nesten litt for varmt. Vi sendte vognen avgårde i dag.
Absolutt siste bildet, det lover jeg.



Vi ordner og styrer slik synes jeg, alt skal liksom være så tipp topp, små detaljer. Og herregud du kan tro jeg elsker det. Hvem vil vel ikke ha en mann som er flink å lage god mat, rydder opp etter seg og ordner for David?
Da vi trodde David sov for andre gang i dag, satte vi oss ned i sola, med hver vår bok og noe kaldt og drikke. Plutselig så ser vi dette;


For en ramp! Kanskje litt varmt å sove ute uannsett, senga funka fint den. Utviklinga hans skjer rasende fort nå, og han strekker seg noe enormt. Er så spent, om en uke skal vi på helsestasjonen og veie han igjen. Sist han ble veid var han circa 9500 gram og 67,5 cm lang. Da var han fem måneder, på denne kontrollen vil han være litt over syv. Jeg synes ikke han har blitt noe tyngre, nesten motsatt. Han er sterkere i ryggen nå og han kan holde seg litt mer fast, det blir fort lettere av slikt.
Han er overalt på gulvet for tiden, og han er kjempe flink til å leke med seg selv, og samtidig ha det kjempe gøy. For noen uker siden måtte jeg sitte på gulvet sammen med han hele tiden.
Han har også begynt å lage noen morsomme lyder og smattinger med munnen. Grynter og snøfter å det er ikke måte på. Når jeg finner laderen til kameraet så skal jeg prøve å fange opp litt av dem og legge ut.

Her kommer en haug med bilder som ble tatt mens vi venter på middag. Gjøre seg til er han flink til. Og ett etter middagen (var grøt og fruktmos til middag idag).






Elsker de to siste bildene!<3 Nyyyydelige gode gutten min! Våkner hver tiende minutt nå da, vanskelig å sove siden han har så vondt der ny tennene bryter fram.. Håper de kommer like fort som de fire første. Jeg har et nytt prosjekt på gang forresten! Og fikk handlet diverse nødvendigheter i dag.. Spennende? Bilder kommer når jeg er ferdig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...