onsdag 23. september 2009

Damenes aften på Bohus.

Jeg og Trude hadde en fantastisk kveld på Bohus. Først var det en interiør dame som gav oss haugevis med tips. Veldig nyttig og ga meg faktisk en del tankevekkere. Gjorde meg også inspirert til å shoppe! Shoppe smart. Hvis noe heter det da.
Utrolig genialt opplegg. Dempet belysning, handmat, vin/brus og det aller beste TJUEFEM PROSENT på ALT! Jippiiii!
Hva jeg kjøpte må du nesten vente med. Kjedelig å ta bilder av esker og slikt liksom.
På slutten var det noe slags loddtrekning. Trude vant abbonement på Bonytt i et år. Stilig! Kunne også vinne et svært og nydelig bilde, tre gavekort på Clinique 82, og abbonementer på rom123. Trude ble også sminket og fikk en del tips. Det var fotmassasje også. Eeeekkelt!
Da vi dro fikk vi faktisk en pose med oss og!



Jeg er veldig fornøyd! Fikk også en nivea krem og en shampo.. Og durex play.. Jepp!

Ser du hvilken bok jeg leser nå? Nummer to i twilight serien! Den er utrolig.. fengende? Lett lest og ja rett og slett veldig bra. Sokkene er Fagerli i fra europris. Det er litt ull i sålen. De er absolutt og anbefale. 34,90,- per stykk og fine freshe farger :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...