onsdag 9. september 2009

09.09.09

David har vær pjusken i dag! Første gang, så både jeg og Morten har vært litt hysteriske. Han sov dårlig, panikk gråt og sleit med å få i seg mat.. Det tok sin tid over 40x bæ bæ lille lam, men han fikk sove til slutt da. Mat fikk han og i seg, flinke gutten.
Ble ikke babytimen i bassenget i dag, det er iallefall sikkert. Dagen i dag har uannsett på alle måter hatt sine oppturer.
Vi har endelig fått (offisielt) overtatt loftsboden oppe, og jeg kan videreutvikle mine drømmer om lofts-stue og ekstra soverrom der oppe :) Vi har igjen sett over hva som skal gjøres på lillesoverrommet, og jeg er ganske sikkert at det er bære et liiite spark som skal til før vi begynner å rive ned vegger og tak der.
Bestefar Arve var på besøk i dag også, stas med besøk og ekstra trøst og kos. Han fikk også en pengegave, så i morgen skal David få ull. Han gleder seg.
Vi fikk også denne i forsinket dåpsgave i fra Stina :) Liker den veldig godt! Nå trenger jeg bare en koselig trappe-vegg (er det et ord?) å henge den opp på !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...