søndag 6. september 2009

Litt på etterskudd

Dagene går litt i tullball for tiden, av mange grunner..

Først vil jeg bare spørre om var det bare meg som så Oprah på torsdagen?? Det var om alenefedre.. Jeg skulle gjerne ha fått tak i bloggen til han ene jeg. Han og kona hadde nemlig en slik familie og venner blogg, der de oppdaterte for familie langveisfra om svangerskapet, og hvordan hun hadde det. Siste innlegg var vel rett før termin. Det neste var hennes nekrolog. Så utrolig trist. Hun hadde en uoppdaget blodpropp, og hun døde noen timer (?) etter keisersnitt.
Stakkars mannen, skulle jo være deres største dag i livet.. Det ble jo det også men også den verste.. Tenk å ha en liten nyfødt å ta seg av. Hun kunne jo alle babysakene som han selv sa, hun hadde lest alle bøkene. Han fant trøst i bloggen, og tusenvis av mennesker begynte å følge bloggen hans fast. Datteren som heter madelein (? tror jeg) er rundt året nå.

Fredagen var pappaen min og hjalp oss med dusjen! Endelig renner vannet ned av seg selv! Begynte å bli lei av å kjefte på vannet.. Vi lagde også middag til han :) Verdens beste datter og svigersønn!
Natten var tøff.. David bestemte seg for å ikke sove i det hele tatt.. Det var to trøttinger neste morgen det.. David virka ikke påvirket av lite søvn han da...
Vi lå i sengen helt til 11 og prøvde å sove vi, håpløst!

Vi var i bursdag til David si gudmor (lisbeth)! Hjemme hos foreldrene hennes. Lisbeth og Rune bor nemlig i Trondheim de. Er så lenge siden jeg har vært ho henne.. Sikkert en fire år. Han er så heldig som har ei slik ei fantastisk gudmor han! Hun fikk en ganske så stilig gave som David selv valgte ut. Bare den var i beige da :)

Etter kake momsing dro vi heile gjengen til Straumen! Foreldrene til Rune har ei hytte der. Jeg digga den hytta, slik ei hytte vil jeg og ha! Nærmere vannet kan du vel neppe få til, og bryggen var bare noen skritt unna den også! Vi ble servert herlig lammelår. David sjarmerer som vanlig. Enormt godt humør på lille gutten, og kjempe trygg er han. Elsker å møte nye mennesker og alt er spennende. Må få lov å si at David ble imponert over gulvet på hytta, og vil veldig gjerne ha slikt på sitt soverrom. Er det negativt at han vill innrede sitt eget rom?
Slik er det forresten i Straumen!


Det ble bare en middagsvisitt så måtte vi dra og avlevere Daviden vår til Bestemor og Gudfar.. Det var vanskeligere enn jeg trodde det skulle bli. En hel natt uten han, hvordan skal det gå ?
Streng som jeg alltid er krevde jeg er farvell bilde av dem, så jeg kunne se på resten av kvelden.. Ikke verdens beste men slik blir det som regel når det er under tvang ?!

Etter en god del vinke runder, susser og "hadebra'er" så heiv vi oss i bilen, kjørte hjem, panikk ryddet litt og spratt hver vår Budweiser! Rett etterpå kom *tamtam* Lisbeth og Rune!
De skulle på Verket de da, men en kan da vel kose seg?!

Hvordan skal dette gå?

Morsomt! (ikke drep meg Lisbeth;)

Rune poserer.

Morten poserer. Hvem er best?!

Lekkert selvtatt bilde..

Jeg innrømmer at jeg ble vel knisete etter to øl.. super flaut. Men vi alle ble dog knisete
etterhvert! Gå-turen til Verket var hysterisk morsom.. Og tok 15 minutter lengre enn anntatt!
Vi ble stående utenfor og høre Ghost Dog sammen med Mariell. Etter en stund dro vi til henne, det var litt kaldt når mr edru kom snikende. Satt og pratet der og hørte September When. De var veldig brae synes jeg! Mariell kjørte oss hjem snille snille!

søteste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...