fredag 4. september 2009

Tomlingene


Det er oss det! En hel dag kan brukes på for eksempel å leke gjemsel. Eller dra på et besøk. Kan ikke si at så mye annet ble gjort i dag. Det er jo ganske langt til Storforshei da ;) (2,5 mil folkens).
Det blir i alle fall for langt å gå, drastiske tiltak må til slik at David kan få besøke kjæresten.
Huset var ganske pent det, trenger selvsagt litt oppussing, men helledussan, hvem har råd til et splitter nytt hus når en er ung og først skal etablere seg!
Barna koste seg stort i hverandres selskap, det ble både gurgling, sikling, latter og dype samtaler. Adele viste også David hunden sin Zimba. David hadde latterkrampe så lenge han så tullerusken av en hund, og ble faktisk ikke redd da han var helt oppi fjeset på han. Så go en latter, vi klarer ikke la være å le selv.
Ble ikke mye hjelp fra oss da.. Er ikke så lett når hele huset blir malt og pusset på, river ned forskjellig og flytter møbler rundt. Har da tilbydt hjelp hvis bare vi kan dra opp sammen en dag da :) Jeg er en ræser til vasking når jeg først gidder!
Jeg meldte meg som frivillig til Verket i helgen, fordi jeg rett og slett ikke har råd til å dra (booo!), jeg vet de trenger folk, men har ikke hørt noe.. Kanskje like greit, hvem vet hvor lenge kroppen min holder. Bekkenet skrangler slik at det overdøver sikkert musikken! Nemlig.

Bollebarna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...