onsdag 21. oktober 2009

En kreativ dame!


Dette er min kjære Svigermor Sidsel, hun elsker og strikke og tøve. Hun lager mange forskjellige og fine saker!
Jeg har selv en god del av de forskjellige tingene.
Jeg sverger til kopptuene når jeg vasker, de er helt fantastisk myke, og mye bedre enn en vanlig klut og holder lengre.
Hjertene er utrolig søte, og pynter veldig opp, de røde har jeg til jul, og har dem hengende i vinduene.
Har et mørkt brunt sjal som jeg fikk i gave i fjor vinter, det er det eneste jeg bruker når det er kaldt ute, suller det rundt halsen. Føler meg pen i det jeg :)
Har også en isskraper-vott. Kjempe smart om morgenen når eg står og skraper og skraper både innvendig og utvendig på bilen og fryser circka ihjel!

Strikket kopptue med oppvaskbørste Bambusgarn - kan vaskes på 60 grader, og tørkes i trommel

Røde hjerter - tre ulike størrelser Ullgarn - strikket, tovet og klippet. Kan henges opp - leveres med snor.


Deilig varmende sjal i trekantform Ulike garntyper - ull eller bomull.

Isskrapevott
Ullgarn - strikket og tovet

Blomster 2 stk Ullgarn - strikket, tovet og klippet

Hvite engler
Ullgarn - strikket, tovet og klippet. Kan henges opp
- leveres med snor

Pyntehjerter
Ullgarn - strikket, tovet og klippet. Kan henges opp, brukes som pynt på klær, luer, hva du måtte ønske!

Strikket liten håndduk
Bomullsgarn - kan vaskes på 60 grader, og tørkes i trommel

Sitteunderlag (har bare tre stk)
Ullgarn - strikket og tovet

Sommerfugler
Ullgarn - strikket, tovet og klippet. Kan henges opp, brukes som pynt på klær, luer, hva du måtte ønske!


Hvis DU er intressert i noe så send gjerne en mail til sidsel.hyttan@hotmail.com. Dett er kun en hobby hun har, og hun elsker det. Hadde vært flott og fått noe ekstra for det hun lager slik at hun kan fortsette :)
Glad i deg Sidsel!

1 kommentar:

  1. Så flink hun er! -også så kreativ da.

    Hadde det ikke vært for at jeg er blakk, skulle jeg bestilt 10-12 par lugger/tøfler til nyhusets gjester, hehe!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...