torsdag 15. oktober 2009

Gardiner.


Har bare slengt de opp akkurat, men de er utrolig fine! Har ikke noe for å henge dem opp til sidene, det må ordnes med. Har heller ikke ringer.. men er det virkelig nødvendig? Vil ha hvit gardinstang etterhvert i stuen. Disse ble kjøpt på Kid, er 40% venn-rabatt. Kjøpte 5 lengder for 600,-!!

Gitare puten fikk David fra pappa'en sin, og den rosa HERLIGE lammeskinns-matten er til mitt søskenbarn som nettopp har hat bursdag og fått seg nytt rom.

På søndagen skal vi i barndåp til Mali Sofie. Da skal vi pyyyynte oss! Jeg må lete tulling etter bunadsskjorten min, sølvet og diverse pynte saker. David har det aller meste i orden, mangler bare en skjorte så han kan slappe av. Skoene han skal bruke til bunaden er sko som Morten og søskenene hans har brukt da de var små. De passet perfekt.

Når vi snakker om søsken så hadde broren min 29 års dag i går! Gratulerer! håper dagen ble litt fin iallefall, selv om du ikke fikk spille som du hadde planlagt.
Søsteren til Morten kom også i morges hjem! Det er så innmari lenge siden vi har sett henne sist! David smilte litt sjenert til henne i begynnelsen men kom fort i gli.

Kvelden i dag ble ikke helt som planlagt. David skulle jo ligge over en dag mens tante AK er her. I dag passet best. Ble litt på sparket, men ikke noe problem det da! Håper de koser seg i morgen tidlig :) Han er herlig om morgenen.
Morten dro ut for å spille så jeg ble sittende alene.. kjedelig. Endte opp med å rydde litt her og der, og endte opp med å tusle i forskjellige rom med malingspannet i ei hand og kosten i den andre. Det er blitt gjort en elendig jobb her av tidligere eier, skal etterhvert pusse opp så har liksom ikke gjort så mye med forskjellig.
Nå skal jeg sove. Uten å våkne en eneste gang i natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...