søndag 25. oktober 2009

Helgen i lykkehuset.

Det blir tatt lite bilder for tiden. Kameraet ligger på hjørne bordet og det er vanskelig å komme fram dit fort.. Eller latskap heter det vel.
Vi har forresten vært flinke og trillet vogna hver dag denne uken, vært ute i hvert fall en time hver dag jeg og David. Husmor emne kan jeg ikke si at jeg er enda, men jeg forsøkte og lage middag på eget initativ èn gang. Det er en start.
Dagen gikk kort sagt ut på kluss med bank koden.. Jeg klarer aldri å huske den. Gjelder forresten lørdagen også. Var å kjøpte meg merino ull og nye pinner. Begynner herved på mitt andre strikkeprosjekt. Jeg er kommet veldig godt i gang med det første, og har noen julegaver klare for å si det slik.

Begynner med det enkleste, skjerfet. Gru/gleder meg til luen. Mine farger da selvsagt, er veldig godt i gang. Har sett på video klipp av hekling i snart en time nå. Den kanten skal jeg få til altså.

Juno er dum som alltid og klarte å falle ned fra altanen i andre etasje igjen. Denne gangen så jeg det og hylte som en stukket gris, sikker på at pusen min hadde gått i døden. Hun bomma på badekaret som står i hagen og ble fort hentet inn igjen uskadd. Skjønner ikke hvorfor hun faller hele tiden, hun er sin egen verste fiende.
Hun er nemlig redd alt det ukjente, etter dårlig behandlig som liten.
Elsker dette bildet av henne (det er litt mørkt men du ser det bedre om du klikker på det). Fine elsklingen min som ikke klarer å la nøstene min være i fred!


Lørdagen ble akkurat slik jeg ville.. de første timene i alle fall.
Gumoren til David, Lisbeth kom på besøk. Det var en fin overaskelse, hadde glemt bort at hun skulle komme til Mo i helgen, selv om jeg egentlig visste det.
For tredje gang på to dager glemte jeg koden til bankkortet mitt mens jeg står å skal betale i kassen, flaut.
En viktig ting ble kjøpt inn, til hele 150kr i fra Danmark, gleder meg til å vise alle sammen den. Vi besøkte brødrene mine. Vi prøvde å ringe Pappa og tigge om mat, men han mente vi var voksne mennesker, så vi måtte bestille kebabene våre selv.. Og betale dem selv. Skjønner ikke hvorfor han bare ikke kunne dra å kjøpe dem for oss å komme med og deretter dra tilbake på jobb. Han har trossalt pause på 30 minutter.

Utover kvelden ble jeg syk. FORT. Har det helt for j*vlig akkurat nå. Halsen er så vond og hoven at jeg sliter med å leve. Jeg begynte og duppe av i halv fire/fem tiden etter David endelig sovnet, men våknet HELDIGVIS at enorme brekninger/sikkling og uendelig vondt i halsen og nesen.
Akkurat nå hører på sær musikk på Spotify og ser dagen tar form ute. Det blir fin vær, så flaks at jeg må sitte inne.
Håper jeg blir bedre straks så jeg kan sove.

Nå hører jeg David hyle, kanskje Morten kan lage mat til meg. For det er faktisk SYND i meg! :)

(håper ingen legger merke til noe sarkasme i dette innlegget, ville blitt bedre hvis du ikke gjorde det.. tror jeg?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...