fredag 13. november 2009

Helg x to!

Jeg prøver meg på dobbel helgeglede, med mange aktiviteter (?), mye kos og bare gjøre hva jeg vil når jeg vil det. Med Morten selvfølgelig! :)

Fi det vart kaldt ute i dag, og super stress.. vaklet ned trappene med svær veske, David, søppelpose, voksi, og noen tepper. Tar en sjefsavgjørelse med nesen ut av døren, løper opp med voksien. Løper opp igjen og henter sutter og diverse. Sitter og peser i nesten fem minutter for å få regntrekket til vognen inn i en alt for liten pose. Vurderte nesten å dra opp og legge meg på sofaen..

Deilig å være i byen igjen med penger i lomma! Er ikke lite lett å bli fristet da, er veldig kresen på hva jeg bruker pengene mine på. Fant ikke en nissedrakt jeg ville ha iallefall (til David altså, jeg ville sett latterlig ut som en nisse på julaften?) og heller ikke en krem jeg vil ha til kroppen.. hmfr kanskje bestille?

Vi gjorde Sidsel meget glad før hun dro avgårde til Mosjøen ;)


Nå har vi spist denne deilige pizzaen, jeg har kommet igang med et nytt strikkeprosjekt og vi har sett to episoder av nyeste Hell's Kitchen.
Vi har levende lys på, som lager utrolig god stemmning.


Kjøpte disse to lysestakene, lysene og den "slukkeren" på Nille i dag, ble bare 280,- for alt! Jeg elsker de lysestakene og siklet over Nille sitt reklame blad siden tirsdag. Klarer ikke å la være å se bort til bordet der og smile.

Må også få lov til å skryte og si at TV'en har bare vært på en halv time i hele dag! Og det var barnetv til David :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...