søndag 20. desember 2009

Stabeistet.

"vil ikke sitteeee!"

Han er nesten like sta som moren sin (?) nå.. Det aller meste må hyles litt for, er egentlig ikke nøye hva. Noen av vanligste grunnene til å hyle er når han skal spise, sitte, leke, kle på seg, kle av seg, sove og stå opp.. Heldigvis endres humøret raskt, og humøret er på topp ellers.
Den lille sniken har vett til å være sjarmør når det er andre i nærheten i hvert fall. Da fniser og ler han, og de som ikke har møtt han før må nesten spørre om han alltid er like blid.


Noen sekunder etter det øverste bildet. Super fornøyd.

I morgen kommer Onkel Tore. Han har vi ikke sett på et helt halvt år! Må bare nevne at med seg har han en ny sprinkelseng og noen lamper kjøpt på Ikea. Hensvik tror jeg den heter. Den som han har nå er arvet, og var helt fin så lenge han ligger i ro. Men han ligger ikke i ro og den knirker noe helt forferdelig!
Veldig snart skal David få sove på sitt eget soverrom. Det er ryddet ut av og vasket. Morten gjorde mestparten av jobben det må jeg innrømme.. Jeg hadde andre saker å fikse ;)
Gleder meg slik til å innrede rommet hans! Gardiner og rullegardin er allerede kjøpt inn. Rommet skal først og fremst bare brukes til å sove i. Når han skal leke mer regner jeg med han får det største soverrommet. Vi sover bare der uannsett. Bilder kommer når ting er litt mer på plass.

I dag fikk han en snøscooter av bestefar R. Den falt veldig i smak, men selvsagt var det voksne minst like intressert.. Og verre blir det med årene.. Tenker radiostyrte biler, bilbaner..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...