torsdag 7. januar 2010

Stolene!

Kjøkkenkroken vår :) Elsker stolene! Bordet er laget av noe som heter noe rart noe, men det som er så fint med det er at du kan sette kaseroller og slikt rett på bordet. Ville ha et slikt bord da mormoren min hadde et slik da jeg var lita og et kjøkken som var veldig likt vårt ;) Gammelt et fra 50 tallet altså..

I dag har vi inne dag. Sliten i kroppen av all fartingen. Måtte hele tre ganger til Bohus før alle deler til den ene stolen var rett. Har også vært til lege, optikeren, hs og jm.
Helsesøsteren vår sa så fint at vi nøster opp fortiden for at det at framtiden skal bli lettere. Det tapper en for energi men er også utrolig godt. Har ikke hatt et eneste mareritt denne uken heller!
Vi har ryddet og sortert. Jeg er ekspert på å sortere. Går igjennom klærne våre, hva blir brukt, hva er for lite og hva er for stort. Alt har sin plass i mitt hjem, det må det nesten for at jeg skal være fornøyd ;)
David er en knupp å hjelpe til og vandrer/kryper ikke avgårde. Ikke overaskende så er det leker i hele leiligheten.

2 kommentarer:

  1. jm as in jordmor? Nå du vil fortell ?? :)) -gammeltante på gruben

    SvarSlett
  2. Vi prata om fødseln til David ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...