tirsdag 23. februar 2010

Etterskudd-besøk.

I dag kom to mennesker som jeg ikke kjenner så veldig godt, men som er gudforeldrene til Morten og som jeg har hørt veldig mye bra om i snart 6 år ;)
Med seg hadde de hjemmebakt eplekake og vaniljeis. Kan det bli bedre?!
Gode mennesker som hele tiden måtte fortelle hvor glade de blir når de ser hvor godt vi har det.
Fikk også dåpsgave/bursdagsgave til David.

Ny musikk, blir bra neste uke når vi skal tilbringe mye tid i bil..! Barnebibel ønsket jeg meg til dåpen så nå har han to. Synes historiene er så koselige og det er mange fine bilder.
Ull klær får "vi" aldri nok av! Tror en viss tante står bak der.. ;)

Mye som skal ordnes denne uken, blir småstressa av å tenke på det. Lønna kom i dag og alt er betalt, følelsen av akkurat dét er så ubeskrivelig deilig det er vanskelig å forklare!
I morgen skal titte på mammut-salget og se etter noen bøker til David, samt mere garn og diverse knapper. Mor gleder seg!

1 kommentar:

  1. så koselig!
    Barnebibel er noe jeg også skal skaffe mine små :)
    Takk for tipset

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...