torsdag 25. februar 2010

Jeg er forvirra.

Blant annet klarte jeg ikke å huske hvor gammel jeg var i går kveld.. Tenkte det var ganske fint å bli 24, nesten ta Morten igjen. Fikk det ikke til å stemme, skjønte den først i dag.
Kom også plutselig på at det er bare TO dager til vi ska i bursdag.. ikke en haug med uker.. litt stressa.
Sitter egentlig i sofaen og bare strikker, smiler litt, koser litt med David og spiser hva enn Morten setter foran meg. Han har vært hjemme i dag og skal være det i morgen også. Jeg er sliten av å ha vondt hele tiden og i tillegg ha vondt for å gå. Så da blir det slik.
I morgen skal jeg til tannlege igjen. Fått en som er norsk, hurra for å skjønne hva som skjer. Må også kjøpe mer garn.. er nesten fri, kanskje ikke så rart når jeg valgte andre farger enn hva jeg kjøpte inn..
Ellers må jeg gratulere et nært familiemedlem så veldig mye :) Paff men glad på dine vegne! ;)

Hvor er kameraet mitt..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...