fredag 26. februar 2010

Økologisk frukt smoothie.


Blir overasket over hvor få som faktisk vet om disse små smarte sakene. De er så utrolig praktiske og et kjempefint mellom-måltid. David har fått disse siden han var ca. 7 måneder.
Han spiser selv av den og det var bare litt gris de første gangene. Det er alt for godt til å grise bort! Kjempefint hvis du går en lengre tur, reiser og ellers ta med overalt og slippe beger og skje og slikt en ellers tar med. David får som regel frukt en time eller to etter lunsjen sin. Har jeg ikke disse for hånden når jeg er ute har jeg med meg kniv og pære!
På mandag skal vi tilbringe mye tid i bil og har hamstret inn litt, for å bestikke og hvis det passer dårlig å stoppe. Har også kjøpt Hipp sine babykjeks, de var flott da vi kjørte fem/seks timer til Steinskjer tidligere i vinter. Begge deler er økologisk. Frukt smoothien heter Ella's. Det er tre forskjellige smaker, "The Green One" er favoritten her i huset.

David er litt pjusk i dag, aner ikke om det er vondter som plager han eller om han rett og slett har en dårlig dag. Vi har sovet lite, derfor en meget ustelt mamma og lille bollemagen :)

3 kommentarer:

  1. Matheus digger de, spesielt den røde :)

    M er en skikkelig smoothie elsker !

    SvarSlett
  2. Prinsen min elsker de. Men helst den røde. Har ikke gitt grønn pga kiwi, min mor er ekstremt allergisk :) Så da tør jeg ikke.

    Søte dere er :)

    SvarSlett
  3. Magen:) Så fin!

    Eg har fått meg "blogg", som ikke e en blogg. Men meir sia for fine ting. Blant anna den der free your soul-sia. Korr dåkk ska?

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...