tirsdag 23. mars 2010

Jordmor kontroll 25 + 0

I går mårrest. Flaut, jeg finner ikke helsekortet mitt.. Må ordne med et nytt et og få både jm og lege til å skrive all informasjonen inn på nytt.

Form: 75% av tiden har jeg vondt, men jeg elsker de resterende 25% da! Begynner og bli vant til å være krøpling og er ikke like sint over å ikke kan fungere og gjørde det jeg vil med David og i huset.
Halsbrannen har kommet for fullt og det er hele døgnet. Ribbeina presser en del og kan til tider være vonde men helt greit egentlig.
Til å sove mye mindre enn jeg er vant til og kutte ut duppen på dagtid er jeg i god form, og glad for det!
Prøver: Helt normalt (blodtrykk, urinprøve og blodprøve).
Vekt: +2,5 (startvekt 54.5kg). Var slik sist også, men la på meg nesten 25kg til sammen, så vekta den kommer..
Symfysemål: Må sjekke når jeg får helsekortet..
Aktivitet: Kjenner noe nesten hele tiden. Dytter jeg litt i magen blir det som oftest sprell tilbake. Trodde ikke det var mulig å være mer aktiv enn David i magen, men denne krabaten gjør det. Har vært vanskelig å måle hjertelyden fra første forsøk. Med èn gang jeg legger meg på benken ser du tydelige spark og dult overalt! Reagerer også veldig på lyder og musikk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...