søndag 28. mars 2010

Påskefjellet og første kutt.


I påsken drar man til fjells! Selv om en ikke har ski og utstyr til det! ;) På bildet er utover Umbukta(skaret), på isen holdes det Isfiskekonkurranse! Store deler av familien min var der, men det var såpass mye snø på isen at vi aldri har kommet oss dit uten ski på bena. Vi gikk en koselig tur rundt i området med akebrett. David frydet seg og lagde brumme lyder og babblet i vei.
Så ble lunsjen spist her;

Umbukta Fjellstue.

Utenfor campingvognene til tantene mine. Da David ble trøtt bar turen til svenskegrensen for å kjøpe Cola til mammaen, så til bestefar på gruben for å spise middag.

Etter duppen i bilen var det klart for nye eventyr.

Som endte slik. Liiiite kutt som blødde noe voldsomt ei stund..

Noe David ikke helt fikk med seg. Skjønte ikke helt hva som skjedde.. ikke gråt han heller.
Litt skummelt var det da, så verre ut enn det var først.

Nå styrer vi hjemme, lite tid til avslapning. Oreo kake er snart ferdig, og kanelboller skal i ovnen ganske så snart. I morgen får vi masse besøk, jeg gleder meg veldig :)

1 kommentar:

  1. For eit herlig påskefjell bilde. Skulle ønske været var like fint her, eg og vil til fjells i påska.

    Så skjønn David er. Godt han ikkje heilt forstod at han slo seg, forstår at det var skummelt for dere.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...