lørdag 27. mars 2010

To tips som fresher opp.

Ute etter gratis kunst for å ha på barnerommet, noe som er billig men også pent..?
denne siden kan du finne noe for enhver smak!
Min snille Pappa fikk skrevet ut bildene sine på jobben i A3 størrelse, og vi kjøpte noen billige rammer på Nille i dag.
Har fem bilder totalt, enkle men veldig sjarmerende. Det blir kjempepent!

Dette tre -flyet ble kjøpt for halv pris på Skeidar, samt en bil som vi ikke helt vet hvor skal være enda.

Ser litt rundt og planlegger litt hva som er mest praktisk å gjøre på rommet hans for tiden, skal ha et fiks ferdig og meget brukervennlig soverom før lillen kommer i juni. Trofast systemet fra IKEA ser helt genialt ut og sparer en del plass på et ellers lite, litt smalt rom. Så var det og finne ut om en skal lage hyller til det innebygde skapet eller fjerne det og pusse opp rommet.. Da må et nytt skap eller kommode anskaffes.
Føler jeg er litt på en kommode bølge, vil ha en til badet, soverrommet og gangen også. Hadde jo vært fint med en liten på kjøkkenet også for ekstra oppbevaringsplass! ;)

2 kommentarer:

  1. Så søte bilder :-)
    Ser dere har lik sprinkelseng som mine har.
    Ja, dere har vel litt å orden før nestemann kommer !!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for et utrolig bra tips!! Det har jeg faktisk tenkt lenge på å lete etter, men har liksom ikke visst hvor jeg skulle begynne. Den siden må jeg benytte meg av :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...